مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:522023-05-29ورزشي

فدراسیونی که یکسال رییس ندارد!


فدراسیون سوارکاری حدود یکسال گذشته شرایط عجیب و غریبی را تجربه کرد و بدون رییس اداره شد و این وضعیت تا برگزاری مجمع انتخاباتی که زمان آن مشخص نیست، - فدراسیون سوارکاری حدود یکسال گذشته شرایط عجیب و غریبی را تجربه کرد و بدون رییس اداره شد و این وضعیت تا برگزاری مجمع انتخاباتی که زمان آن مشخص نیست، کماکان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه 21 خرداد سال گذشته با حضور سه نامزد شامل محمد کاظمیان، محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با 10 روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون 21 خرداد 1401 برگزار می شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.

بر فدراسیون سوارکاری چه گذشته؟ مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، 21 خرداد سال 1401 در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و 47 نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با 45 رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و 2 مورد از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیونی که یکسال رییس ندارد!

فدراسیونی که یکسال رییس ندارد!