مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-05دانش

بیش از 100 خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی مشارکت کرده اند


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 100 خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، مسعود گنجی در نشست بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به مشارکت بیش از 100 خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور، اظهار کرد: صندوق خیریه رفاه دانشجویی نیز به منظور کمک به دانشجویان نیازمند راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات است.

وی افزود: مشارکت خیرین در پرژوه های دانشگاهی منشا خیر بوده و از خیرین در خواست داریم تا در طرح 50-50 ساخت خوابگاه های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در این طرح هر خیری که ساخت 50 درصد خوابگاه دانشجویی را عهده دار شود، وزارت علوم نیز 50 درصد مابقی را تکمیل کرده و صندوق رفاه دانشجویان نیز متعهد به تجهیز آن خوابگاه می شود.

گنجی با اشاره به بازدید از 98 دانشگاه طی 2 سال گذشته، عنوان کرد: در این بازدیدها مسائل و مشکلات دانشگاه ها احصا شده و در جهت حل آنها اقداماتی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی مشارکت کرده اند

بیش از 100 خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی مشارکت کرده اند