مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-29فرهنگي

چوب رهبری مهمان ارکستر موسیقی ملی را چه کسی به دست می گیرد؟


پس از تعطیلی طولانی مدت اجراهای رسمی ارکستر موسیقی ملی ایران، تازه ترین کنسرت رسمی این مجموعه در روزهای پایانی خرداد با حضور یک رهبر مهمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارکستر موسیقی ملی ایران پس از جشنواره فجر سال گذشته تا به امروز در وضعیتی نیمه تعطیل قرار داشت و غیر از دو اجرای مناسبتی یکی برای بزرگداشت نظامی و دیگری به مناسبت روز ملی هلال احمر، اجرایی را با حضور مخاطبان نداشت.

در این بازه زمانی فعالیت دیگری از این مجموعه موسیقایی تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در رسانه ها منتشر نشده بود و حالا خبر رسیده است که تازه ترین کنسرت این مجموعه در روزهای پایانی ماه جاری با حضور یک رهبر مهمان برگزار می شود.

براساس تازه ترین پیگیری ها قرار است پس از تعطیلات نیمه خردادماه و در روزهای پایانی این ماه، تازه ترین کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران با اجرای آثاری از فرهاد فخرالدینی، بهزاد عبدی، حسن کسایی و تعدادی دیگر از آهنگسازان در تالار وحدت تهران برگزار شود.

آنچه به عنوان تازه ترین کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران یاد می شود را می توان به عنوان آغاز فصل تازه اجراهای این مجموعه تحت پوشش بنیاد رودکی پس از مدت ها توقف در اجراهای رسمی و غیرمناسبتی قلمداد کرد که این مجموعه در قالب آن میزبان مخاطبان علاقه مند به موسیقی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب رهبری مهمان ارکستر موسیقی ملی را چه کسی به دست می گیرد؟

چوب رهبری مهمان ارکستر موسیقی ملی را چه کسی به دست می گیرد؟