مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:402023-05-31سياسي

خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه بانکی است


عدم هماهنگی بانک ها و مشکل بالا بودن نسبت مصارف به منابع را برای پرداخت تسهیلات بانکی در خراسا ن شمالی شاهد هستیم که امیدواریم خط ویژه اعتباری اختصاص یابد تا مشکل تولیدکنندگان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز درهمایش یاران خراسانی فرزندان شاهد و پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: رییس مجلس شورای اسلامی قول مساعد تحقق راه اندازی بازارچه مرزی، اخذ ماده 23 انتقال آب، تسریع در تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور را داده اند.

وی به ماده 23 انتقال آب از منطقه گلیل و سرانی اشاره کرد و گفت: با محقق شدن این موضوع بسیاری از حوزه ها به ویژه کشاورزی و دامپروری متحول خواهد شد و شاهد گشایش در صنعت دامداری و گردشگری هم خواهیم بود.

استاندار خراسا ن شمالی افزود: احداث بازارچه مرزی با کمک کشور ترکمنستان منجر به افزایش صادرات استان خواهد شد.

حسین نژاد در ارتباط با مصوبات سفر رییس جمهور به استان نیز خاطرنشان کرد: از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست داریم تا سریع تر تخصیص ها را انجام داده تا عقب ماندگی های استان جبران شود.

وی در خصوص روند پرداخت تسهیلات بانک ها در سفر رییس جمهور نیز گفت: در این موضوع عدم هماهنگی بانک ها و مشکل بالا بودن نسبت مصارف به منابع را در استان شاهد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه بانکی است

خراسان شمالی نیازمند خط اعتباری ویژه بانکی است