مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-21ورزشي

زمان برگزاری سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد


مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی زمان برگزاری سی وششمین دوره ی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان را اعلام کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی زمان برگزاری سی وششمین دوره ی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان را اعلام کرد.

حبیب ستوده نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، سی وششمین دوره ی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان، ششم لغایت 9 شهریورماه در پنج مرحله برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله نخست این دوره از تور شرکت کنندگان مسیر تبریز تا ارومیه را رکاب می زنند و در پایان این مرحله کاروان تیم ها با ترانسفر به تبریز بازمی گردند.

ستوده نژاد ادامه داد: در مرحله دوم، دوچرخه سواران مسافت تبریز تا منطقه آزاد ارس را رکاب می زنند و مرحله سوم نیز از منطقه آزاد ارس تا شبستر برگزار می شود و در پایان این مرحله نیز کاروان تیم های شرکت کننده به سرعین ترانسفر می شوند.

وی اظهار کرد: مرحله پایانی تور نیز از سرعین تا تبریز برگزار خواهد شد و خط پایان این مرحله تفرجگاه عینالی خواهد بود.

مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین، تور کندوان نیز در فدراسیون جهانی UCL ثبت شده و امسال به صورت بین المللی و با حضور تیم های داخلی و خارجی در تاریخ چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد

زمان برگزاری سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد