مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-05اجتماعي

آیا تالاب شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر قرار گرفته است؟


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: شاید صحبت ها و ادعا هایی از سوی افراد غیر مسئول در زمینه قرار گرفتن تالاب شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر مطرح شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید عادل مولا معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت بارندگی ها باعث بهبود وضعیت تالاب های خوزستان شده است و میزان آبگیری تالاب ها به جز تالاب هورالعظیم 80 تا 90 درصد است.

وی میزان آبگیری تالاب بین المللی شادگان را حدود 90 درصد، تالاب بامدژ را 87 درصد و تالاب میانگران را حدود 85 درصد اعلام کرد و افزود: اما با توجه به آورد رودخانه کرخه و بارندگی های کم، تالاب هورالعظیم حدود 50 درصد آبگیری شده است.

  مولا با بیان اینکه از پارسال تاکنون هدف، مدیریت آب موجود در تالاب ها است تا از فصل سخت گرما گذر کنیم، ادامه داد: برای مدیریت آب در تالاب شادگان، کار هایی به منظور جلوگیری از خروجی های آب شیرین از تالاب در حال انجام است تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

  معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص مطرح شدن قرار گرفتن تالاب بین المللی شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر می گوید: گزارش هایی که در این خصوص ارائه می شود، باید علمی و متقن باشند، شاید صحبت ها و ادعا هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تالاب شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر قرار گرفته است؟

آیا تالاب شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر قرار گرفته است؟