مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-17سياسي

1800 میلیارد تومان از بودجه پارسال مازندران درحال جذب است


استاندار مازندران با اشاره به حدود هزار و 800 میلیارد تومان از بودجه سال قبل استان در حال جذب است، از دستگاه های اجرایی خواست تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با تاکید بر این که باید رابطه قوی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری برقرار کنیم، افزود: باید تعامل بین استانداری و تکمیل پروژه های عمرانی داشته باشد.

وی با اشاره به تصویب 11 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات سفر رییس جمهوری خواستار پیگیری مسئولان برای تحقق و جذب آن شد و گفت: کمیته ای نیز برای پیگیری کار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات سفر تاکنون پرداخت شده است، افزود 50 درصد تسهیلات تاکنون پرداخت شده و ضروری است دستگاه های اجرایی این موضوع را به صورت جدی پیگیری داشته باشند استاندار مازندران با بیان اینکه در سال 1401 بودجه سفرهای ریاست جمهوری و بودجه استان را داشتیم، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکنون بیش از 50 درصد بودجه جذب شده است.

حسینی پور تصریح کرد: هزار و 800 میلیارد تومان از بودجه سال قبل مانده است و مقرر شده دستگاه های اجرایی برای چسباندن جدیت بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 میلیارد تومان از بودجه پارسال مازندران درحال جذب است

1800 میلیارد تومان از بودجه پارسال مازندران درحال جذب است