مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-06فرهنگي

«نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به نمایش خانگی آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز ها رئالیتی شو «نیرو های ویژه: - رئالیتی شو نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان Special Forces: World s Toughest Test به کارگردانی اولی الیوت (Ollie Elliott) با زیرنویس اختصاصی و رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم تماشاخونه مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز ها رئالیتی شو نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان به کارگردانی اولی الیوت محصول سال 2023 ایالات متحده است که در آن 16 شرکت کننده مشهور با چالش هایی از کتاب بازی فرآیند انتخاب نیرو های ویژه روبه رو هستند.

این شرکت کننده ها با مجموعه ای از چالش های آموزشی شبیه سازی شده نیرو های ویژه، مبارزه می کنند، آن ها از جامعه حذف می شوند و گروهبان های کارکنان همه چیز را از دوربین اردوگاه کنترل می کنند.

ستارگانی، چون مارک بیلینگهام (Mark Billingham)، جیسون فاکس (Jason Fox)، رودی ریس (Rudy Reyes) در این رئالیتی شو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به نمایش خانگی آمد

«نیرو های ویژه: سخت ترین آزمون جهان» به نمایش خانگی آمد