مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-21سياسي

بانه رتبه هشتم اعضای فعال کتابخانه های عمومی کردستان دارد


رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان بانه گفت: بانه به لحاظ تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی در وضعیت نامناسبی قرار دارد به طوری که رتبه هشتم استان کردستان را در این زمینه کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، علی حیدر آقایی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بانه به اشاره به اینکه در شهرستان بانه سه هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی هستند، اظهار داشت: در زمینه رشد کاربران ثبت نامی و نسخه کتاب این شهرستان رتبه پنجم استان را کسب کرده و در زمینه رشد امانت موقت رتبه سوم را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتاخوانی مبتنی بر توسعه کتابخانه است، اضافه کرد: در شهرستان بانه پنج کتابخانه عمومی وجود دارد که 2 کتابخانه در بانه و سه کتابخانه در شهرهای آرمرده، بویین و کانی سور قرار دارد.

آقایی اظهار داشت: زیربنای کتابخانه های بانه یک هزار و و 939 مترمربع است که با توجه به افزایش جمعیت در سال های آینده این فضا جوابگوی نیاز مردم شهرستان نخواهد بود.

وی گفت: یکی از مباحث مهم در زمینه کتابخوانی جایگزین کردن احکام فرهنگی به جای حبس است که در این راستا تفاهم نامه ای با دادگستری شهرستان منعقد شده که رییس دادگستری این مهم را به قضات اعلام و در مرحله اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانه رتبه هشتم اعضای فعال کتابخانه های عمومی کردستان دارد

بانه رتبه هشتم اعضای فعال کتابخانه های عمومی کردستان دارد