مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:562023-05-31فناوري

استفاده از فناوری های نوین در احداث شبکه های برق سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کرمی، سرپرست معاونت دیسپاچینگ و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فناوری نوین در احداث و نگهداری شبکه های توزیع برق از اساسی ترین رویکردهای این معاونت در سال جاری است.

وی بیان کرد: ازجمله اقدامات اساسی دفتر نظارت و بهره برداری استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای به روز نظیر دستگاه های آلتراسونیک، ترموگرافی و استفاده از ظرفیت خط گرم است.

سرپرست معاونت دیسپاچینگ و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به نصب آشکارساز خطا با قابلیت ارسال پیام به مرکز کنترل شبکه مستقر در این استان اشاره کرد و افزود: از طریق استفاده از این گونه فناوری ها بیش از پنج میلیون متر شبکه توزیع برق پایش و بیش از 500 مورد عیب شناسایی و برطرف شده است.

کرمی تصریح کرد: اصلاح شاخص SAIDI کل به میزان بالغ بر 12 درصد و همچنین شاخص SAIDI با برنامه به میزان 17 درصد نسبت به سال 1400 با بهره گیری از ظرفیت خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نظارت بر بازدید و رفع عیوب 98 درصد خطوط فشار متوسط و 95 درصد و پست های توزیع توسط معاونت بهره برداری در سال 1401 به انجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در احداث شبکه های برق سمنان

استفاده از فناوری های نوین در احداث شبکه های برق سمنان