مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-29سياسي

حمایت از تولید محصولات دانش بنیان و نوآور در حوزه جمعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیرعامل بنیاد 15 خرداد که در مراسم افتتاح مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده «مثبت پنج» سخن می گفت، - حمیدرضا علیان زادگان، مدیر بنیاد 15 خرداد گفت: از شناسایی و تولید محصولات و خدمات دانش بنیان و نوآور در حوزه جمعیت و سلامت اجتماعی و ترویج الگو های موفق در زمینه فرزندآوری و فرزند پروری حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیرعامل بنیاد 15 خرداد که در مراسم افتتاح مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده مثبت پنج سخن می گفت، تصریح کرد: در همین راستا، مرکز نوآوری جمعیت، سلامت و خانواده مثبت پنج با هدف بکارگیری ظرفیت زیست بوم نوآوری کشور در جهت کمک به حل چالش های حوزه جمعیت، خانواده و سلامت اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دو سال قبل و زمانی که بنیاد 15 خرداد فصل تازه ای از فعالیت های خود را زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آغاز کرد توافق شد بنیاد ظرف دو سال در عرصه های اجتماعی و اقتصادی به یک نهاد کارآمد و سرآمد تبدیل شود.

بحمدالله امروز با حمایت ریاست و شورای معاونین ستاد اجرایی، هیات مدیره و تلاش همکارانم در بنیاد توانسته ایم به شکل قابل اعتمادی در این مسیر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید محصولات دانش بنیان و نوآور در حوزه جمعیت

حمایت از تولید محصولات دانش بنیان و نوآور در حوزه جمعیت