مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 06:502023-05-31سياسي

مجموعه دولت در لرستان با تمام توان بدنبال رفع مشکلات تلنبار شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: بسیاری از مشکلاتی که در حوزه های عمرانی و اقتصادی در استان وجود دارد از سال ها قبل تلنبار شده و به جا مانده است و دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان برای رفع این مشکلات با تمام توان پای کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،مجید منعمی عصر امروز در جلسه با تشکل های دانشجویی استان لرستان گفت: این جلسات باید در چارچوب م مدل خاصی و مناسب تداوم داشته باشد چراکه برکات خوبی به همراه دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: جنبش دانشجویی و تشکل دانشجویی در حوزه مطالبه گری در همه ابعاد باید نقش موثری داشته باشد و مدل مطالبه گری باید همانگونه باشد که رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهایشان با دانشجویان تاکید کردند که من هم مطالبه می کنم اما نباید در زمین دشمن بازی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مجموعه دولت در استان لرستان در حوزه های مختلف با تمام توان پای کار است.

ماحصل تلاش مدیران استان 180 مصوبه مهم سفر ریاست جمهوری به استان بوده که در حال انجام و پیگیری است.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص وجود مشکلات اقتصادی و بیماری و تورم در لرستان، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در حوزه های عمرانی و اقتصادی در استان وجود دارد از سال ها قبل تلنبار شده و به جا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دولت در لرستان با تمام توان بدنبال رفع مشکلات تلنبار شده است

مجموعه دولت در لرستان با تمام توان بدنبال رفع مشکلات تلنبار شده است