مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:572023-05-31فرهنگي

نخستین جشنواره «گل و گلاب شاهوار» در نگارمن شاهرود برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری نخستین جشنواره «گل و گلاب شاهوار» در روستای نگارمن این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی نظری، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره گل و گلاب شاهوار پنجشنبه یازدهم خردادماه در روستای نگارمن این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن گل غلتان نوزاد از برنامه های جانبی جشنواره گل و گلاب شاهوار است، افزود: معرفی میراث تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نشاط آفرینی از اهداف این جشنواره است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اضافه کرد: این جشنواره با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای نگارمن، مدیر اقامتگاه بوم گردی باغ گیلاس و اداره میراث فرهنگی این شهرستان برگزار می شود.

نظری ادامه داد: جشنواره گل و گلاب شاهوار می تواند علاوه بر پویا نگه داشتن اهالی روستا با معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان شاهرود و به ویژه روستای نگارمن، گامی مؤثر در افزایش فرصت های کارآفرینی و سرمایه گذاری گردشگری در این منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره چیدن گل محمدی، گلاب گیری سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و عرضه غذاهای محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره «گل و گلاب شاهوار» در نگارمن شاهرود برگزار می شود

نخستین جشنواره «گل و گلاب شاهوار» در نگارمن شاهرود برگزار می شود