مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-11اقتصادي

اولین دفتر توریسم سلامت استان فارس در عمان افتتاح شد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس گفت: مرکز توسعه سرمایه گذاری و مبادلات تجاری و دفتر توسعه گردشگری سلامت استان فارس (شیراز) درکشور عمان ( مسقط ) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید علی سید نصیری  گفت: اولین دفتر توریسم درمانی کنسرسیوم سلامت استان فارس با حضور علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران، خمیس الیعربی شریک تجاری، معاون و مدیران استانداری فارس ، مسئولان سازمان همیاری شهرداری های استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در افتتاح این مرکز عنوان کرد: توجه به ظرفیت های موجود همکاری میان استان فارس و عمان، فعالیت این مراکز، نقش بسیار بسزایی در توسعه ارتباطات در زمینه های تجاری و گردشگری به ویژه گردشگری سلامت دارد.

سید نصیری در پایان در خصوص اینکه کشور عمان از گذشته تا کنون با ایران ارتباط مستمر و تنگاتنگی داشته و اتحاد بسیارخوبی بین مردمان دو کشور وجود دارد ، اضافه کرد : شرکت مهر پارسیان در زمینه های تجاری و اقتصادی قصد همکاری با فعالان اقتصادی را داشته، که در حال حاضر در مرحله تحقیق و توسعه است.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری مهر پارسیان هم با بیان اینکه این شرکت طی بررسی های میدانی، ایجاد دفاتر توریسم درمانی را در کشورهای عمان، عراق و عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دفتر توریسم سلامت استان فارس در عمان افتتاح شد

اولین دفتر توریسم سلامت استان فارس در عمان افتتاح شد