مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-18حوادث

کمبود خون در آذربایجان غربی وجود ندارد


مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در ذخیره خون و فرآورده های خونی استان وجود ندارد و وضعیت ذخیره خون در حد مطلوب است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در ذخیره خون و فرآورده های خونی استان وجود ندارد و وضعیت ذخیره خون در حد مطلوب است.

مجتبی قهرمان رضاییه در گفت و گو با ایسنا افزود: در سال جاری تعداد 20هزار و 648نفر برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون آذربایجان غربی مراجعه کردند که از این تعداد 16هزار و 332نفر مرد و 519 نفر زن بودند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال گذشته نیز 82هزار و 664 نفر برای اهدای خون و فرآورده های خونی به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کردند که 70هزار و 172 نفر خون خود را اهدا کردند.

قهرمان رضاییه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط و مدت زمان اندک نگهداری خون و فرآورده های خونی از تمام اهدا کنندگان خون درخواست می شود بیماران نیازمند خون و فرآورده های خونی را فراموش نکنند.

وی یاد آور شد: نیاز به خون، یک نیاز دائمی است زیرا زندگی بیماران تالاسمی، سرطانی، دیالیزی و تصادفی ها در گرو دریافت مداوم خون و فرآورده های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خون در آذربایجان غربی وجود ندارد

کمبود خون در آذربایجان غربی وجود ندارد