مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-13سياسي

نخستین مرکز نوآوری قرآنی کشور در البرز راه اندازی می شود


رییس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت استان البرز گفت: نخستین مرکز نوآوری قرآنی کشور از مرداد ماه سال جاری در این مرکز دانشگاهی راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، راحله صالحی، رییس مرکز علمی کاربردی مشکات ولایت، در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز نوآوری با هدف کمک به تجاری سازی ایده های دانشجویان نخبه در حوزه علوم قرآنی تشکیل می شود.

وی در ادامه با اشاره به به برگزاری استارتاپ قرآنی که سال گذشته برای اولین بار در استان برگزار شد اظهار کرد: یکی از برنامه های این مرکز علمی کاربردی که قرار است با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اجرایی شود ایجاد نخستین بوستان قرآنی شهر کرج است که این استارتاپ برای چیدمان پارک در آبان ماه سال گذشته اجرا شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این استارتاپ 47 ایده اولیه به دبیرخانه مربوطه ارسال شد، گفت: 10 ایده به مرحله نهایی راه یافت که از این ایده ها سه ایده به عنوان برتر انتخاب شدند که شامل ایده طراحی سینمای پنج بعدی قرآنی داخل بوستان ها ، دیدار مجازی با شهدا و نخبگان قرآنی با استفاده از فناوری IT و راه اندازی دهکده قرآنی ویژه رده های سنی ابتدایی و کودک می باشد.

صالحی افزود: قرار است برای حمایت از این ایده ها برتر در مرکز نوآوری مشکات ولایت ایده ها به سمت تجاری سازی پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نوآوری قرآنی کشور در البرز راه اندازی می شود

نخستین مرکز نوآوری قرآنی کشور در البرز راه اندازی می شود