مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:442023-05-29سياسي

«جوانی جمعیت» در ششمین جشنواره شعر تبری نوج


عضو شورای سیاست گذاری و روابط عمومی جشنواره استانی شعر تبری «نوج» گفت: موضوع «جوانی جمعیت» به ششمین جشنواره شعر تبری «نوج» افزوده شده است.

- رحمت رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری نخستین نشست شورای سیاست گذاری و روابط عمومی جشنواره استانی شعر تبری نوج ، اظهار کرد: جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره استانی شعر تبری نوج در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و با حضور رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی و اعضای شورای سیاست گذاری برگزار شد.

وی افزود: منصور علی اصغری نماینده اداره کل، ذبیح الله ذبیحی به عنوان دبیر علمی، جابر خانلری دبیر اجرایی، مبین اکبرنژاد عضو، رحمت رضایی روابط عمومی و هماهنگی شورای سیاست گذاری جشنواره نوج در جلسه حضور داشتند و حکم اعضای نیز توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صادر شده است.

عضو شورای سیاست گذاری و روابط عمومی جشنواره استانی شعر تبری نوج خاطرنشان کرد: هفته آینده آیین رونمایی و افتتاحیه جشنواره نوج در سوادکوه انجام می شود و سپس محورهای جشنواره در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و پس از جذب آثار و داوری، منتخبین معرفی و کتاب جشنواره نوج چاپ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوانی جمعیت» در ششمین جشنواره شعر تبری نوج

«جوانی جمعیت» در ششمین جشنواره شعر تبری نوج