مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-05سياسي

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت انقلاب اسلامی در استان قزوین


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان در استان قزوین خبر داد.

- ابوذر محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان قزوین اظهار کرد: در بسیج دانشجویی با هدف امیدآفرینی در جامعه مخصوصاً جامعه جوان و دانشجو مأموریت روایت پیشرفت های انقلاب اسلامی را به عنوان میوه های به ثمر نشسته انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته ایم.

وی افزود: قرارگاه راهیان پیشرفت استان قزوین به ریاست دانشگاه امام خمینی (ره) به عنوان دانشگاه مادر استان قزوین، دبیری بسیج دانشجویی و عضویت همه دانشگاه های استان قزوین تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: با تشکیل این قرارگاه تا به امروز اعزام صدها نفر از دانشجویان به مناطق مختلف کشور را داشتیم تا دانشجویان و جامعه جوان ما با موضوعات مختلفی همچون هوا فضا و صنایع، شرکت های دانش بنیان، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند آشنا شوند.

وی تصریح کرد: روایت پیشرفت و رویداد پیشرفت های انقلاب اسلامی تنها مختص به اردو و برگزاری آن نیست بلکه برنامه های مختلف همچون برگزاری نمایشگاه های مختلف دانشجویی، بردهای اطلاع رسانی و تولید محتوا در فضای مجازی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت انقلاب اسلامی در استان قزوین

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت انقلاب اسلامی در استان قزوین