مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:062023-06-20سياسي

سردار حسن زاده: شهدا عنصر فرهنگ ساز آینده هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس که به همت نشر 27 بعث چاپ شدند، اظهار کرد: کنگره ملی شهدای پایتخت 2 سال است کار خود را با برنامه های متنوعی در قالب 23 کمیته شروع کرده است.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در این کنگره به آن می پردازیم مساله چاپ کتاب است که تحت نظر نشر 27 بعثت انجام می گیرد؛ در تهران بزرگ 24 هزار شهید بزرگوار داریم که از تمام اقشار می باشند که در خصوص روایت زندگی نامه این عزیزان غفلت هایی شده است که این موضوع باید با انتشار کتب باکیفیت جبران شود.

فرمانده سپاه حضرت رسول الله(ص) تهران بزرگ، ضمن اشاره به اینکه هدف این است که از هر شهید بزرگوار لااقل یک کتاب چاپ شود، بیان کرد: باید این شهدا ماندگار شوند چراکه این بزرگان، فرهنگ ما هستند و عنصر فرهنگ ساز آینده می باشند.

سردار حسن زاده با ذکر اینکه خواهران در حوزه نو یسندگی خوش می درخشند، ادامه داد: با همت کنگره ملی شهدای پایتخت کلاس های نویسندگی مختلفی برگزار می شود که در این خصوص ما معتقدیم در سطح تهران باید حداقل 1000 نویسنده دفاع مقدسی داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی هر ماه رونمایی کتاب خواهیم داشت، گفت: کنگره ملی شهدای پایتخت کاری است که آغاز شده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: شهدا عنصر فرهنگ ساز آینده هستند

سردار حسن زاده: شهدا عنصر فرهنگ ساز آینده هستند