مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-11سياسي

«صلح» بدون «عدالت» آسیب دارد


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: هم عدالت و هم صلح، لازم است و هر کدام به جای خود نیکوست و صلح بدون عدالت آسیب دارد و باید مراقب باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام هادی صادقی در همایش تقدیر از تلاشگران عرصه صلح و سازش که ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین افتخارات زیادی دارد و علمای بزرگوار و عالمان تراز بالا را در فقه، ادب و تاریخ و جهات مختلف پرورش داده است.

وی افزود: عالمانی که میان دار مردم بوده و با مردم زیستند و این جزو افتخارات مردم قزوین است، از این جهت هم ما شاهد هستیم که با حضور عالمان، اندیشمندان، بزرگان و زنان و مردان پاک و صالح مصلح، قزوین توفیق دارد جزو شهرها و استان های برجسته در حوزه صلح و سازش در میان مردم باشد.

 رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور تصریح کرد: باید با مردم، دوستی ورزید و میانداری آنها را کرد و این کاری است که مردمان صلح جو انجام می دهند، نکته ای که باید توجه داشت این است که عدل کف اخلاق و ایثار سقف بی انتهای اخلاق است و قرآن به ما 2 چیز را سفارش می کند، یکی عدل و دیگری احسان است.

جامعه ای روی خیر می بیند که به عدل اکتفا نکند و در کنار عدل، اهل احسان باشد و اینگونه اوج گرفته و انسان تر شده و به ملکوت خدا نزدیک تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صلح» بدون «عدالت» آسیب دارد

«صلح» بدون «عدالت» آسیب دارد