مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19سياسي

ضرورت همکاری همدانی ها در روند بیابان زدایی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اینکه عدم همکاری مردم عامل کند شدن روند بیابان زدایی است؛ خواستار ارتقای مشارکت های مربوطه در این زمینه شد.

- اسفندیار خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی، یکی از عمده ترین مشکلات منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در رابطه با بیابان زدایی و احیا مراتع را مشکل اجتماعی و عدم همکاری و مشارکت مردم در برخی از مناطق برشمرد و گفت: در بعضی از قسمت ها مردم همکاری لازم با ما را ندارند و اجرای عملیات بیابان زدایی یک معضل است که باید حل شود تا همکاران ما بتوانند با آرامش کار کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون، دربحث بیابان زدایی بعضی از مراتع سطح استان وضعیت بهتری پیدا کرده است؛ اظهار کرد: همدان به دلیل بارش و هوای خنکی که دارد امکان احیای این عرصه ها وجود دارد بدین سان تنها، باید همکاری و مشارکت در این موضوع وجود داشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه متأسفانه همکاری ها آنطور که بخواهیم تنگاتنگ نیست؛ افزود: در بعضی از مواقع مقاومت صورت می گیرد و مانع کار می شوند، از جمله در شهرستان فامنین و در بخش هایی از قهاوند این مشکل را داریم که تعداد زیادی از دامداران و کشاورزانی که کوچ کردند و از آن محل رفتند، مانع اجرای عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری همدانی ها در روند بیابان زدایی

ضرورت همکاری همدانی ها در روند بیابان زدایی