مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07پزشكي

2 هفته 2 بستری کرونایی در استان سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از بستری شدن دو بیمار کرونایی طی دو هفته اخیر در بیمارستان های این استان خبر داد.

- دکتر کامران قدس در گفت وگو با رخبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه همچنان با روند نزولی موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی مواجه هستیم به طوری که در دو هفته اخیر تنها دو بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه ادامه داد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 63 هزار و 557 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

دکتر قدس تصریح کرد: در از 3 لغایت17 خرداد ماه سال جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 12هزار و 647 نفر رسیده است .

این پزشک فوق تخصص افزود: همچنین در این بازه زمانی 50 هزار و 910 بیمار نیز به صورت سرپایی در 6 شهرستان تحت پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هفته 2 بستری کرونایی در استان سمنان

2 هفته 2 بستری کرونایی در استان سمنان