مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-28سياسي

ترویج فرهنگ کتابخوانی همراه با انتخاب کتاب مفید


باید جامعه را ابتدا به کتابخوانی توصیه و سپس نسبت به ترویج انتخاب کتاب مفید و مؤثر برای هر رده سنی اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل و معاونان کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان اینکه گرچه فضای مجازی در دنیا گسترش پیدا کرده و حجم اطلاعات و اخبار زیادی دراین فضا تولید می شود، ولی هیچ یک از این عرصه ها جایگزین کتاب و کتابخوانی نمی شود، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امری شایسته است که خود وخانواده خویش را به امر کتابخوانی و مطالعه روزانه عادت بدهیم.

وی افزود: به کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی توصیه می کنم که عمر خود را در طول خدمت روزانه به بطالت نگذارند و اکنون که فضایی فراهم شده در فضای کتاب و کتابخوانی تنفس می کنید به کتاب خوانی نیز مشغول باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: نکته دوم در موضوع کتاب و کتابخوانی این است که باید کتابِ مفید را برای هر رده سنی یافت، داشتن قفسه های بزرگ کتاب و صدها جلد متنوع و رنگارنگ کتاب مهم نیست، بلکه یافتن و خواندن کتاب مفید حائز اهمیت است.

وی افزود: ارسال هر نوع کتاب برای هر شهر و روستا و محله ای کاری عقلانی نیست و مدیریت کتابخانه ها باید نسبت به فرهنگ و میزان تحصیلات هر منطقه، کتاب هایی را به کتابخانه محله اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ کتابخوانی همراه با انتخاب کتاب مفید

ترویج فرهنگ کتابخوانی همراه با انتخاب کتاب مفید