مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-03فرهنگي

پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ


کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ، اثردو نوشته «استیون هاوکینگ» است که اولین بار در سال 2018 وارد بازار نشر شد.

- ایسنا/کردستان کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ، اثردو نوشته استیون هاوکینگ است که اولین بار در سال 2018 وارد بازار نشر شد.

اگر کمی بیشتر با این فیزیک دان مشهور آشنا باشید، به خوبی می دانید که او نظریاتی جنجالی درباره پیدایش جهان مطرح کرده است.

هاوکینگ در کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ به پرسش های رایج مردم درباره چگونگی پیدایش جهان پاسخ داده است؛ پرسش هایی مانند اینکه ما از کجا آمده ایم و هدف و معنای زندگی چیست.

استیون هاوکینگ نه تنها از برخی از بزرگترین اسرار کائنات پرده برداشت، بلکه معتقد بود علم می تواند نقشی اساسی در حل مشکلات کره زمین ایفا کند.

اکنون که با چالش های بزرگی همچون تغییر اقلیم، تهدید جنگ اتمی و توسعه روزافزون هوش مصنوعی روبەرو هستیم، هاوکینگ در این اثر فوق العاده جذاب، توجه خود را به مهم ترین مسائل پیش روی ما معطوف ساخته است.

آیا انسان ها خواهند توانست به بقای خود ادامه دهند؟ آیا باید کلونی هایی در فضا ایجاد کنیم؟ جهان چگونه به وجود آمده است؟ این ها تنها چند نمونه از سوالاتی هستند که استیون هاوکینگ، یکی از بزرگترین دانشمندان تاریخ، در کتاب پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ که آخرین اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ

پاسخ های کوتاه به پرسش های بزرگ