مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-20اقتصادي

سد بابا حیدر شهریورماه امسال آبگیری می شود


شهرکرد_مدیر عامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه سد بابا حیدر با حجم مخزن 14 هزار میلیون متر مکعب تا شهریورماه امسال آبگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردوس کریمی صبح سه شنبه در جلسه بررسی مسائل مربوط به شهر شهرکرد، با اشاره به عدم آلودگی آب رودخانه ها و روان آب ها و لایروبی قنوات در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیگیر حل مشکلات آبی در روستاها و بخش ها هستیم.

وی افزود: با توجه به شرایط توپوگرافی چهارمحال و بختیاری و میزان شیب، در مواقع بارندگی، آّب در مسیرها و انهار بسیار و به سرعت بالا می آید که باید با تأخیر در حرکت روان آب ها یا اصلاح مسیر خطر را کم کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح آبرسانی بن به بروجن گفت: مطالعات این طرح در سال 1385 انجام شده و تاکنون 2 هزار میلیارد تومان هزینه شده است، طرح تقریباً تمام و تجهیزات تصفیه خانه خریداری شده که با پرداخت هزینه آماده بارگیری و نصب است.

کریمی عنوان کرد: پروژه سد بابا حیدر که عملیات اجرایی آن در حال انجام است با حجم مخزن 14 هزار میلیون متر مکعب تا شهریورماه امسال آبگیری می شود، این سد برای آبرسانی به شهرهای مسیر جونقان که جمعاً 45 کیلومتر است در حال احداث است که 23 کیلومتر آن اجرا شده و قابلیت تأمین بخشی از آب شهرکرد را به صورت پدافندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد بابا حیدر شهریورماه امسال آبگیری می شود

سد بابا حیدر شهریورماه امسال آبگیری می شود