مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-21سياسي

حضور نیروهای مقاومت در منطقه نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: حضور نیروهای مقاومت در منطقه خصوصا در کشورهایی چون لبنان و فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام علی سعیدی امشب در نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید چمران و نقش مقاومت در تحولات منطقه که در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: حضور نیروهای مقاومت در منطقه خصوصا در کشورهایی چون لبنان و فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است.

وی با بیان اینکه شهید چمران پایه گذار جبهه مقاومت در منطقه بود، افزود: هر انقلابی برای پایداری باید پنج مرحله شامل بستری سازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را سپری کند و رسیدن به  این مراحل نیازمند حضور فعال نیروهای انقلابی و مقاومت به عنوان پشتوانه است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره شهید چمران به عنوان یک چهره کمتر شناخته شده  باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: این شهیدوالامقام در دوران قبل از انقلاب نقش بسزایی در بسترسازی انقلاب در داخل کشور ایفا کرد و  با حضور در مصر و لبنان توانست این نهضت را به نقاط مختلف دنیا معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای مقاومت در منطقه نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است

حضور نیروهای مقاومت در منطقه نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است