مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-03سياسي

30 درصد اطاله دادرسی مربوط به مشکلات کارشناسی است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان دادگستری در مورد موضوعات محوله باید در محدوده موضوع قرار اظهارنظر کنند، متاسفانه 30 درصد اطاله دادرسی مربوط به مسایل و مشکلات کارشناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی عصر امروز در آیین اتیان سوگند کارشناسان جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کارشناسان جدید با ورود به بدنه کارشناسان رسمی دادگستری استان در مسیر اجرای عدالت و ابطال باطل قرار می گیرند و این امر نعمتی از طرف خداوند است؛ مسیر اجرای عدالت، مسیر چندان همواری نیست و در جریان انجام وظیفه، انسان با ناملایماتی ممکن است مواجه شود که باید به جان بپذیرد.

وی با تشکر از بدنه کارشناسی دادگستری استان، خطاب به کارشناسان جدیدالورود گفت: هرچند قضاوت از شئون قضات است، ولی نقش وکلا و کارشناسان در رسیدگی به پرونده، نقشی مهم و اساسی است؛ کارشناسان باید به این نکته توجه کنند که نظرات صادره از طریق آن ها در آراء مراجع قضایی متجلی خواهد شد و زمینه ساز صدور آرا در محاکم خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه مردم به بدنه کارشناسی اعتماد دارند، افزود: کارشناسان باید از این ظرفیت اعتماد و اطمینان مردم در جهت صلح و سازش بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد اطاله دادرسی مربوط به مشکلات کارشناسی است

30 درصد اطاله دادرسی مربوط به مشکلات کارشناسی است