مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-08ورزشي

55 تیم ورزشی دانشجو معلم رقابت خود را در اردبیل آغاز کردند


مدیرکل امور تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان گفت: 55 تیم ورزشی در رشته فوتسال پسران و والیبال دختران در قالب دانشجو معلمان رقابت های خود را در اردبیل آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رفیع شفابخش عصر پنجشنبه در آیین افتتاحیه لیگ کشوری دانشجو معلمان در اردبیل اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی رییس دانشگاه فرهنگیان و معاونت دانشجویی توسعه و تقویت فعالیت های ورزشی در کنار مؤلفه تحصیل و تهذیب دانشجو معلمان است.

وی تصریح کرد: در همین راستا استان اردبیل میزبان اولین لیگ کشوری برای دانشجو معلمان انتخاب شد تا با قبول مسئولیت برگزاری این رویداد استان اردبیل بتواند توانمندی خود را در این عرصه به نمایش بگذارد.

مدیرکل امور تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان گفت: نقش و جایگاه تربیت بدنی در ابعاد مختلف و شئون زندگی تک تک افراد مشهود است و نتایج این امر مهم نیز نمایان شده است.

شفابخش کارکرد تربیت بدنی را در ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و حتی اقتصادی یادآور شد و افزود: معلمان آینده باید با نشاط و تندرستی در سر کلاس های درس حاضر شده و نسل آینده را به شایستگی تعلیم و تربیت دهند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد ورزشی با هدف تزریق نشاط و شادابی و امیدواری در بین دانشجو معلمان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان تلاش می کند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 تیم ورزشی دانشجو معلم رقابت خود را در اردبیل آغاز کردند

55 تیم ورزشی دانشجو معلم رقابت خود را در اردبیل آغاز کردند