مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-30اقتصادي

حاشیه نشینی و فقر ریشه تمام آسیب های اجتماعی است


حاشیه نشینی و فقر 2 معضل اساسی در شهرستان پارس آباد است که از آن به عنوان ریشه تمام آسیب های اجتماعی می توان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر جهان بین شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: عمده محلات فقیرنشین شهرستان پارس آباد از آسیب های اجتماعی رنج می برند که محله زیر نهر تراب و دیگر محلات حاشیه نشین شهر پارس آباد در اوج محرومیت و فقر به سر می برند.

وی از تلاش های کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان پارس آباد در رفع این محرومیت و ایجاد اشتغال برای گروه های آسیب پذیر قدردانی کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات و منابع کم بهره تولید اشتغال به ویژه در حوزه مشاغل خانگی فرصت خوبی را برای بهبود زندگی این خانواده ها به وجود آورده است.

فرماندار پارس آباد ضرورت تداوم پرداخت این تسهیلات و همچنین پرداخت وام کارگشایی را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد سالانه با مهاجرت یک هزار خانوار روبه رو است و این شهرستان بعد از کرج بیشترین مهاجرت را به خود دیده، سعی بر این است تا با حمایت از این خانواده ها فرصت اشتغال و رفع فقر آنها را رقم بزنند.

جهان بین افزود: با توجه به این شرایط ضروری است مساعدت های بیمه ای و درمانی نیز از این خانواده ها انجام شده و خانواده های دارای بیمار صعب العلاج از مزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینی و فقر ریشه تمام آسیب های اجتماعی است

حاشیه نشینی و فقر ریشه تمام آسیب های اجتماعی است