مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-03اجتماعي

محدودیت های ترافیکی قم در ایام 14 و 15 خرداد اعلام شد


محدودیت های ترافیکی در شهر و همچنین محورهای استانی قم به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام راحل و برگزاری راهپیمایی سالگرد قیام 15 خرداد اعلام شد.

- ️به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا صدفی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی مردم قم به مناسبت قیام 15 خرداد در روز دوشنبه محدودیت و ممنوعیت تردد در برخی از مسیرها اعمال می شود.

سرهنگ صدفی بیان داشت: با توجه به اینکه شروع راهپیمایی از میدان روح الله است، توقف در محدوده این میدان تا تقاطع چهارراه شهدا از شب 15 خرداد ممنوع است.

وی ادامه داد: از صبح روز دوشنبه 15 خردادماه تردد و توقف از مسیر تقاطع مجتمع ناشران به سمت تقاطع چهارراه شهدا و همچنین تردد از کلیه معابر فرعی به سمت میدان روح الله ممنوع است.

اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در محور قدیم قم- تهران رییس پلیس راه استان قم نیز از پیش بینی تمهیدات ترافیکی ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روزهای یکشنبه و دوشنبه 14و 15 خرداد ماه 1402 خبر داد.

سرهنگ مختار پناهی عنوان داشت: به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل حجم ترافیک در محور قم- تهران در روزهای 14 و 15 خردادماه سنگین خواهد بود و به دلیل افزایش سطح ایمنی در تردد وسایل نقلیه و کاهش حداکثری تصادفات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی قم در ایام 14 و 15 خرداد اعلام شد

محدودیت های ترافیکی قم در ایام 14 و 15 خرداد اعلام شد