مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-08اجتماعي

برای استقرار صنایع بزرگ در مازندران با درایت تصمیم گیری شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه میل به سمت صنایع بزرگ در استان وجود دارد، گفت: دراین زمینه باید با درایت جلو رفت و همه شرایط و وضعیت استان را مورد بررسی قرار داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه میل به سمت صنایع بزرگ در استان وجود دارد، گفت: دراین زمینه باید با درایت جلو رفت و همه شرایط و وضعیت استان را مورد بررسی قرار داد.

عطااله کاویان امروز در همایش هم اندیشی صنعت، معدن و محیط زیست، با اشاره به شعار نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی به عنوان شعار امسال هفته محیط زیست، گفت:استفاده از پلاستیک و عوارضی که دارد به عنوان دردسر جدید بشری محسوب شده و برخی از آنها حتی جایگزین هم ندارد.

وی با اشاره به اینکه بازیافت مواد پلاستیکی سبک تر، طولانی تر است، افزود: کشورهای پیشرفته جهان برای موضوع پلاستیک و استفاده کمتر از آن در حال تلاش هستند و آن را به عنوان شعار جهانی قرار دادند.

مدیرکل حفاظت و محیط زیست مازندران با بیان اینکه سالانه در کشور ما 200 هزار تن پلاستیک تولید می شود، تصریح کرد: در حال حاضر در 130 کشور جهان قوانین سختگیرانه ای برای تولید و توزیع پلاستیک وجود دارد در کشور ما نیز در سال 1401 هیات دولت مصوب کرد تنها میوه فروشی ها می توانند توزیع رایگان پلاستیک داشته باشند و در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استقرار صنایع بزرگ در مازندران با درایت تصمیم گیری شود

برای استقرار صنایع بزرگ در مازندران با درایت تصمیم گیری شود