مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 00:102023-06-05اقتصادي

عدم تخصیص اعتبار برای زیرساخت های اربعین در بودجه 1402 به کردستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: متأسفانه در قانون بودجه 1402 برای زیرساخت های اربعین در استان کردستان اعتباری در نظر گرفته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان ازهاری دوشنبه شب در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در سنندج اظهار کرد: سال گذشته استان کردستان و مرز رسمی باشماق میزبان زائران اربعین حسینی بود.

وی افزود: با وجود اینکه در قانون بودجه سال گذشته اعتباری برای زیرساخت های استان کردستان و مرز باشماق مریوان در نظر گرفته نشده بود اما با تلاش فراوان توانستیم 15 میلیارد تومان را از سازمان برنامه جذب کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان تصریح کرد: متأسفانه در قانون بودجه 1402 برای زیرساخت های اربعین در استان کردستان اعتباری در نظر گرفته نشده است.

ازهاری خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت های ضعیف کردستان نیازمند اعتبار ویژه ای هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات پیش روی تردد زائران اربعین را از مسیر استان برطرف کنیم.

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرداری سنندج با تمام بضاعت خود سال گذشته در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد عمل شد و امسال نیز 10 دستگاه اتوبوس و 40 دستگاه مینی بوس را اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تخصیص اعتبار برای زیرساخت های اربعین در بودجه 1402 به کردستان

عدم تخصیص اعتبار برای زیرساخت های اربعین در بودجه 1402 به کردستان