مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-14سياسي

نباید نگاه تک بعدی به مقوله عفاف و حجاب داشت


دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در موضوع حجاب با خلاء نظریه پردازی مواجه هستیم که باید به دنبال رفع این خلاء باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد جنتی در دومین نشست ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی با فعالان و کنشگران رسانه ای که در سالن جلسات بنیاد هدایت برگزار شد، عفاف و حجاب را دغدغه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در بعد فرهنگی دانست.

وی با بیان اینکه دیدگاه شهید مطهری در مورد حجاب و عفاف دیدگاه جامعی است، گفت: برای اصلاح امور، مسائل باید سه بعدی در ابعاد پند، بعد و تدبیر لازم دیده شوند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز نگاه حاکمیت تنها به بخش بند است و باید به این مسأله به صورت کامل توجه شده و برنامه ریزی لازم شکل بگیرد.

حجت الاسلام جنتی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی در زمینه عفاف و حجاب، افزود: دولت می تواند مسأله پوشش و عفاف را در بدنه کارمندان خود آغاز کند و به صورت جدی الزامات خود را پیگیری کند.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه می توان در فضای مطالبات موضوعات مختلف را دنبال کرد، اظهار داشت: در بیان این مدل ها می توان از ظرفیت اندیشمندان حوزه علمیه نیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نگاه تک بعدی به مقوله عفاف و حجاب داشت

نباید نگاه تک بعدی به مقوله عفاف و حجاب داشت