مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-21بين الملل

عربستان، بورسیه فضایی ارائه می کند


عربستان یک بورسیه جدید راه اندازی کرده که به دانشجویان بیشتری کمک می کند در رشته های مرتبط با فضا تحصیلات عالیه کسب کنند.

- عربستان یک بورسیه جدید راه اندازی کرده که به دانشجویان بیشتری کمک می کند در رشته های مرتبط با فضا تحصیلات عالیه کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نشنال نیوز، این بورسیه تحصیلی جدید پس از حضور 8 روزه دو فضانورد عرب در ایستگاه فضایی بین المللی ایجاد شد.

عربستان سعودی اکنون برای ایجاد یک برنامه فضایی بلندمدت، جوانان بیشتری را تشویق می کند تا مشاغل فضایی را دنبال کنند و دانشمندان و مهندسان فضایی شوند.

بر این اساس، به دانشجویان منتخب، بورسیه تحصیلی به 200 موسسه آموزشی برتر جهان اعطا می شود تا موضوعاتی مانند نجوم و علوم فضایی، مهندسی هوافضا، اخترفیزیک، فیزیک نسبیت عام و کیهان شناسی، طراحی وسایل نقلیه، مهندسی هوانوردی و فضانوردی و مهندسی فضا را مطالعه کنند.

در بیانیه ای از سوی عربستان آمده است: به منظور ارتقای توانمندی ها و پرورش شایستگی های ملی امیدوارکننده در زمینه های مرتبط با فضا، کمیسیون [ارتباطات، فضا و فناوری] متولی برنامه بورسیه برای تنوع بخشیدن به تخصص ها در این حوزه همکاری کرده است.

هدف از این مشارکت، توانمندسازی نیروهای ملی و تحقق آرزوهای پادشاهی عربستان در اکتشاف فضایی است تا عربستان در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان، بورسیه فضایی ارائه می کند

عربستان، بورسیه فضایی ارائه می کند