مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-08سياسي

یادواره اولین شهید مقاومت محور اروپا در ملایر برگزار می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره سردار شهید حاج« رسول حیدری» اولین شهید محور مقاومت اروپا در سینما بهمن ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره سردار شهید حاج رسول حیدری اولین شهید محور مقاومت اروپا در سینما بهمن ملایر خبر داد.

محمد ابراهیم مرادی در گفت وگو با ایسنا، به برگزاری بیش از 20 یادواره شهدا در سطح شهرستان شامل یادواره شهدای شهر و روستا به صورت مردمی از ابتدای اسمال تاکنون اشاره و اظهار کرد: یادواره سردار شهید حاج رسول حیدری، اولین شهید محور مقاومت روز جمعه در ملایر برگزار خواهد شد.

مرادی ادامه داد: این یادواره ساعت 18 روز جمعه 19 خرداد در سینما بهمن ملایر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود، افزود: سخنران مراسم سردار محمد رضا نقدی ، معاون هماهنگ کننده سپاه کشور است.

شهید رسول حیدری در سال 1372 همزمان با روز عید غدیر در شهر ویسوکو در کمین نیروهای کروات گرفتار شد و به همراه دوست و همرزم بوسنیایی اش به شهادت رسید.

او را اولین شهید ایرانی در بوسنی می نامند به همین واسطه سنگ نماد او و سه شهید دیگر ایرانی در بوسنی بر دیوار سفارت ایران در این کشور ساخته و نصب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره اولین شهید مقاومت محور اروپا در ملایر برگزار می شود

یادواره اولین شهید مقاومت محور اروپا در ملایر برگزار می شود