مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-08سياسي

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد


مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به لزوم توجه به تزریق امید به جامعه، گفت: «امیدآفرینی» و «ایمان» در عرصه جهادتبیین نقش محوری خبرنگاران باشد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به لزوم توجه به تزریق امید به جامعه، گفت: امیدآفرینی و ایمان در عرصه جهادتبیین نقش محوری خبرنگاران باشد.

محمدمهدی رحمتی در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان گلستان با اشاره به اینکه این استان از گذشته مقصد بزرگان بوده است، اظهار کرد: ابن سینا و ابوریحان بیرونی مقطعی از زندگی خود را در استان گلستان گذرانده اند و کتاب اخلاقی قابوسنامه با مضمون مسائل تربیتی حاکمان اثر بزرگان این منطقه است.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام(ره) افزود: مقام معظم رهبری به دو کلید واژه ایمان و امید تأکید داشته و اگر ما قائل به آن هستیم که باید نقش جدی و پیشگام در جهاد تبیین استان داشته باشیم، خبرنگاران ما باید به مفهوم امیدآفرینی که در موضوع جهاد تبیین، یک مسأله پرتکرار است توجه داشته باشند.

وی استان گلستان را جزء 10 استان برتر کشور از نظر ظرفیت ها دانست و افزود: بسیار مهم است که پراکنش شاخص ها و ظرفیت های استان به گونه ای باشد که بتوانیم به امیدآفرینی ضریب رسانه ای بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد

خبرنگاران امیدآفرینی را سرلوحه خود قرار دهد