مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-21بين الملل

نتانیاهو با پیشنهاد نظامی درباره کرانه باختری «به شدت» مخالفت کرد


در واکنش به عملیات استشهادی فلسطینی ها که منجر به کشته شدن چهار شهرک نشین شد، بنیامین نتانیاهو گفت هرکس به دولتش آسیب برساند جایش یا در زندان خواهد بود یا در قبر.

- نتانیاهو با پیشنهاد نظامی درباره کرانه باختری به شدت مخالفت کرد در واکنش به عملیات استشهادی فلسطینی ها که منجر به کشته شدن چهار شهرک نشین شد، بنیامین نتانیاهو گفت هرکس به دولتش آسیب برساند جایش یا در زندان خواهد بود یا در قبر.

این در حالی است که آحارونوت نوشت، نتانیاهو و یوآو گالانت با انجام عملیات 12 تا 24 ساعته در شمال کرانه باختری مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، یکی از سناریوهایی که در جلسه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم مطرح شد، انجام عملیات 12 تا 24 ساعته در شمال کرانه باختری است؛ اما نتانیاهو و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم به شدت با آن مخالفت کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نهاد امنیتی و سطح سیاسی رژیم صهیونیستی درباره گستره هرگونه عملیات علیه کرانه باختری باهم اختلاف دارند و دلیلی برای تبدیل کرانه باختری به نوار غزه وجود ندارد.

یدیعوت نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی برنامه های فعالی برای یورش به شهرهای جنین و نابلس و پاکسازی صدها سلاح از دست نیروهای مسلح دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو با پیشنهاد نظامی درباره کرانه باختری «به شدت» مخالفت کرد

نتانیاهو با پیشنهاد نظامی درباره کرانه باختری «به شدت» مخالفت کرد