مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-03اقتصادي

توسعه گردشگری ورزشی، فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه ارسباران


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، توسعه گردشگری ورزشی را فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه ارسباران و به ویژه شهرستان اهر عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، توسعه گردشگری ورزشی را فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه ارسباران و به ویژه شهرستان اهر عنوان کرد.

جلیل علیجانپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ارسباران و به ویژه شهرستان اهر در زمینه های ورزشی و گردشگری گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر امسال برای شناسایی بیشتر این توانمندی ها و ظرفیت ها اقدام به برگزاری جشنواره های مختلفی از جمله برگزاری اولین دوره جشنواره سراسری شوسواره با نمایش اسب های اصیل ایرانی و…، نخستین مسابقه کشوری استقامت اسب ها در مسیر کوهستانی، جشنواره صعودی سراسری به قله شیور، هشتمین دوره همایش استانی شنا در آبهای آزاد جام سد ستارخان اهر و.

کرده است.

وی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره سعی دارد رسالت خود را در قالب گردشگری ورزشی در راه تبدیل شهرستان اهر از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری بردارد.

وی از برگزاری نخستین دوره جشنواره شو سواره با حضور بیش از 60 اسب سوار از سراسر کشور در شهرستان اهر خبر داد و افزود: برای نخستین بار در اهر جشنواره شوسواره با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری ورزشی، فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه ارسباران

توسعه گردشگری ورزشی، فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت گردشگری در منطقه ارسباران