مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-31اقتصادي

نان گران نشده است


سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچگونه افزایشی در قیمت نان و آرد وجود ندارد و مردم گرانفروشان را با سامانه 124 اطلاع دهند تا بر خورد جدی با آنها بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، خبرهایی بود مبنی بر اینکه اتحادیه نانوایان نامه ای به سازمان حمایت کننده و از مصرف کننده برای افزایش دادن قیمت نان نوشته و آنها هم با افزایش قیمت نان موافقت کرده اند، اما قیمت جدید تاکنون به صنوف ابلاغ نشده است به همین دلیل برخی از نانوایان در سطح استان تهران و سایر شهرستان ها نرخ مصوب را رعایت نمی کنند و زیر  پوستی قیمت را افزایش داده اند، برای بررسی صحبت و سقم این موضوع با مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت وگو کردیم.

امرالهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در این باره که آیا تغییر جدیدی در قیمت نان وجود داشته است، گفت: هیچ گونه تغییر در قیمت نان و آرد وجود نداشته و هر گونه فروش بیش از نرخ مصوب گرانفروشی به حساب می آید و بخش بازرسی و تعزیرات برخورد خواهد کرد.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره اینکه آیا اطلاع دارید که اتحادیه ها نامه به سازمان حمایت برای افزایش قیمت نان نوشته باشند؟گفت: از وجود چنین درخواستی اطلاع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان گران نشده است

نان گران نشده است