مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-09اقتصادي

توان ارزآوری 6 میلیارد دلاری کشور از محل توریسم درمانی


رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان کشور سالانه توان 6 میلیارد دلار ارز آوری به کشور از محل ارائه خدمات پزشکی در قالب توریسم درمانی را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رییس زاده، رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور، روز جمعه در دومین نشست هم اندیشی روسای سازمان های نظام پزشکی کشور در هتل پارسیان کرمانشاه، آماری از وضعیت جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارائه داد و افزود: آمار جامعه پزشکی استان اکنون سه هزار و 776 نفر غیر از جامعه پرستاری است که از این تعداد یک هزار و 210 نفر در بخش دولتی و 2 هزار و 566 نفر در بخش خصوصی فعالیت دارند.

وی، سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه را نیازمند تسهیل گری دانست و گفت: با سرمایه گذاری در این بخش می توان به رونق گردشگری سلامت استان کرمانشاه کمک کرد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور در ادامه سخنانش خواستار توجه جدی مسوولان به مشکلات حوزه بهداشت و درمان و جامعه پزشکی کشور شد و پیشنهاد داد در قالب گفتمان ملی مسوولان این مشکلات را برطرف نمایند.

رییس زاده با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور توان علمی و عملی بسیار بالایی در دنیا دارد، گفت: لازم است مسوولان دولتی بستر ارائه خدمات جامعه پزشکی به مردم را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان ارزآوری 6 میلیارد دلاری کشور از محل توریسم درمانی

توان ارزآوری 6 میلیارد دلاری کشور از محل توریسم درمانی