مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-10سياسي

آیا می دانید چند میلیارد برای توسعه و نگهداری فضای سبز قم هزینه می شود؟


شهردار قم با اشاره به وجود 413 بوستان محله ای، همسایگی، منطقه ای، ناحیه ای و فرامنطقه ای در شهر قم، گفت: سالانه 3000 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری فضای سبز شهری هزینه می شود.

- ایسنا/قم شهردار قم با اشاره به وجود 413 بوستان محله ای، همسایگی، منطقه ای، ناحیه ای و فرامنطقه ای در شهر قم، گفت: سالانه 3000 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری فضای سبز شهری هزینه می شود.

سید مرتضی سقاییان نژاد امروز شنبه 20 خردادماه در گفت وگویی، یکی از نکات برنامه دوم راهبردی شهرداری قم را توجه به مسائل نرم افزاری شهر دانست و اظهار داشت: این موضوع خود را در مسائلی نشان می دهد که با متن مردم بیشترین ارتباط را داشته و مطالبات اقشار مختلف است.

وی با بیان اینکه در این زمینه می توان به در اولویت قرار دادن مسئله فضای سبز برای زیباسازی شهر و ارتقای روحیه مردم اشاره کرد، افزود: سالانه 3000 میلیارد ریال در شهر قم به توسعه و نگهداری فضای سبز شهری اختصاص داده می شود که این موضوع اهمیت مسئله را نشان می دهد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه در حال حاضر در شهر قم 413 بوستان محله ای، همسایگی، منطقه ای، ناحیه ای و فرامنطقه ای وجود دارد، ابراز کرد: همین توسعه فضای سبز، محلی برای آسایش و تفریح خانواده ها، روشی برای تلطیف آب وهوای شهر و راهی برای پیشگیری از بسیاری از مشکلات روحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا می دانید چند میلیارد برای توسعه و نگهداری فضای سبز قم هزینه می شود؟

آیا می دانید چند میلیارد برای توسعه و نگهداری فضای سبز قم هزینه می شود؟