مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:102023-05-31سياسي

روحانیت سنگربان دین هستند/ نگارش کتاب شهید «آیت الله سلیمانی»


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به نقش آفرینی علما و روحانیون در عرصه های مختلف گفت: روحانیت پرچمدار انقلاب اسلامی و سنگربان به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی صبح چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با بیان اینکه مازندران در جشنواره های مختلف خوب درخشیده است، افزود: روحانیت در حوزه های مختلف در کشور نقش آفرینی برجسته ای دارد.

وی نقش روحانیت را در ترویج دین و بسیج جامعه را در طول تاریخ از جمله تاریخ مؤثر برجسته دانست و گفت: علما و روحانیت در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز نقش آفرین بوده اند.

وی با اشاره به تدوین کتاب های متعدی در زمینه علما و روحانیون در استان از جمله آیت الله فقید طبرسی، آیت الله لایینی و معلمی گفت: روحانیت سنگربانان دین هستند و در حوزه های مختلف از جمله نیز حمایت و صیانت خوبی از این شجره طیبه داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران معرفی اندیشه ها و ارزش های اسلامی را در جامعه مؤثر برشمرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سلیمانی نقش وی را در دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین مهم خواند و گفت: کتاب شهید آیت الله سلیمانی نگارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت سنگربان دین هستند/ نگارش کتاب شهید «آیت الله سلیمانی»

روحانیت سنگربان دین هستند/ نگارش کتاب شهید «آیت الله سلیمانی»