مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-01سياسي

بازخوانی تاثیر اندیشه و افکار امام انقلابی در صدا و سیمای گلستان


صدا و سیمای گلستان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، با تدارک ویژه برنامه های مختلفی به معرفی شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی و ابعاد قیام تاریخی 15 خرداد 1342 می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، معاونت سیمای گلستان به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و نیمه خرداد 1342 ویژه برنامه هجر آفتاب را به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی ناصری در نظر گرفته که تقدیم بینندگان همیشه همراه خود می کند.

 این ویژه برنامه همزمان  با شب رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به تبیین اندیشه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام راحل و نیز نقش امام خمینی (ره) در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل گیری مبارزات انقلابی آماده شده است و این ویژه برنامه به مسائلی همچون قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی و تأثیر این رویداد مهم به تغییر اوضاع و احوال آن روزها با بخش های متنوعی از جمله گفتگو با کارشناسان مذهبی شیعه و اهل سنت، دعوت از شعرا و نویسندگان و گزارش مردمی و .

می پردازد.

هجر آفتاب در دو قسمت 75 دقیقه ای یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد ساعت 21 از شبکه گلستان تقدیم بینندگان همیشه همراه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی تاثیر اندیشه و افکار امام انقلابی در صدا و سیمای گلستان

بازخوانی تاثیر اندیشه و افکار امام انقلابی در صدا و سیمای گلستان