مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-21اقتصادي

میزان پرداخت تسهیلات تبصره 16 در کردستان رضایت بخش نیست


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: از میزان سهمیه ابلاغی هزار و 300 میلیارد به بانک های عامل استان برای پرداخت تسهیلات تبصره 16 فقط 350 میلیون تومان پرداخت شده که رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کمال حسینی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان عصر امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان اظهار داشت: از مجموع هزار و 810 میلیارد تومان سهمیه استان  هزار و 300 میلیارد تومان به بانک ها های عامل استان ابلاغ شده که از این میزان تا پایان روز 29 خرداد فقط 350 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: متاسفانه سهمیه برخی از بانک ها به استان ابلاغ نشده و به همین جهت مکاتبه هایی در راستای حل این مشکل با بانک های کشور داشتیم و منجر به حل بخشی از مشکلات شد اما در مجموع میزان پرداخت تسهیلات تبصره 16 نسبت به سهم استان رضایت بخش نیست.

حسینی در ادامه گفت: استان کردستان به عنوان نماینده کل کشور برای بررسی و طرح موضوع چالش های تبصره 16 انتخاب شده و انتظار داریم در فرصت باقی مانده تا پایان تیر بانک ها پای کار بیایند و بخشی از تسهیلات را جذب کنند.

وی افزود: چالش هایی نیز در زمینه سامانه و ثبت درخواست وجود دارد و وجود دارد و در برخی بانک ها محدودیت ثبت نام تسهیلات دارند لذا باید این مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پرداخت تسهیلات تبصره 16 در کردستان رضایت بخش نیست

میزان پرداخت تسهیلات تبصره 16 در کردستان رضایت بخش نیست