مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 04:102023-06-01سياسي

دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل شدن «سفیدآبه» از دهستان به بخش باید به طور عینی دیده شود و لازم است مردم پیشرفت این منطقه را در میدان ببینند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تبدیل شدن سفیدآبه از دهستان به بخش باید به طور عینی دیده شود و لازم است مردم پیشرفت این منطقه را در میدان ببینند.

رضا شریفی شامگاه چهارشنبه در نشست معارفه اولین بخشدار سفید آبه از توابع شهرستان نیمروز اظهار کرد: امیدواریم با لطف خداوند و همت مسئولان به جایگاه واقعی درخور شأن مردم این منطقه برسیم.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان سال های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند که این نمایانگر وحدت بی نظیر آنها است و نشان می دهد که باید هر چه بیشتر و بهتر به این مردم خدمت کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان در جهت توسعه و پیشرفت منطقه به خصوص در زمینه استفاده از ظرفیت های معدنی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: یکی از چرایی آشوب ها و اغتشاشات اخیر این است که پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه ها چشمگیر بود و دشمن نمی خواست این پیشرفت ها اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود

دوست نداریم پسوند محرومیت همراه با سیستان و بلوچستان به کار رود