مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10اقتصادي

16هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها ودهیاری های زنجان واریز شد


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته 16 هزار میلیارد تومان از محل عوارش ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شد.

- فیروز شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه 4 درصد از عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز می شود، در شال گذشته سال گذشته 16 هزار میلیارد ریال(از محل عوارض ارزش افزوده بین شهرستان های هشتگانه استان توزیع شده است.

وی با تأکید بر اهمیت مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها افزود، ابراز کرد: مبالغ اخذ شده از محل مالیات بر ارزش افزوده با در نظر گرفتن میزان پراکندگی جمعیت شهرستان ها تقسیم شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان افزود: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه ای صرفا جهت توسعه، عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می شود و این امر بیانگر این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت شهر و منطقه خودشان دارد.

وی با بیان اینکه 31 خرداد ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1401 صاحبان مشاغل اشخاص حقیقی است، تصریح کرد: واحدهایی که در مهلت مقرر اظهارنامه ارسال نکنند، از معافیت های مالیاتی بهره مند نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها ودهیاری های زنجان واریز شد

16هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها ودهیاری های زنجان واریز شد