مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:112023-06-21اجتماعي

زنجان دیگر مشکل هدایت آب های سطحی نخواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در چهارمین کمیسیون نشست پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران با تاکید بر اینکه مدیریت بحران باید به سمت مدیریت هوشمندسازی شده حرکت کند، اظهار کرد: وقایع روی داده جای خالی مدیریت هوشمند را عیان می کند.

شهردار زنجان به تکمیل تجهیزات مدیریت بحران در شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: این تجهیزات شامل امکانات لازم برای اسکان تا ماشین آلات را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته مشکل هدایت آب های سطحی در شهر زنجان احساس می شد، افزود: به همین دلیل از تابستان سال گذشته، دو اقدام در این حوزه شامل انجام مطالعات شهری برای هدایت این آب ها و همچنین اصلاح عملی مشکلات موجود در 77 نقطه شناسایی شده بود که انجام شد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در سال گذشته منتج به نتیجه شد چرا که کارکرد خود را در بارش دو هفته پیش زنجان نشان داد، تصریح کرد: در سیل بی سابقه در زنجان نتیجه زحمات نمایان شد، ضمن اینکه مطالعات جامع در این حوزه هم انجام و بر اساس آن اقدامات دیگری هم انجام خواهد شد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه مدیریت هوشمند سطح بندی دارد، ادامه داد: نمونه های موفق از واکنش های سریع و موفق در وقایع در سطح جهان وجود دارد که ژاپن، هلند و جاکارتای اندونزی نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان دیگر مشکل هدایت آب های سطحی نخواهد داشت

زنجان دیگر مشکل هدایت آب های سطحی نخواهد داشت