مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-04سياسي

آزادی واقعی از نگاه امام(ره) در متعالی شدن روح تجلی دارد


مسئول مرکز آموزش های کاربردی و پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه استان قزوین گفت: امام(ره) از آزادی این بود که روح را آزاد کند نه جسم را، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، زن اسلامی، زنی است که راه را درست می رود، هدف را درست تشخیص می دهد و در این راه حاضر به فداکاری است.

چنین زنی عظمت می آفرید، همچنان که زنان ایران عظمت آفریدند.

پیروزی انقلاب اسلامی به دور از تفکیک جنسیتی، تحولی بود که رهبر کبیر انقلاب همواره بر آن صحه می گذاشتند و می فرمودند: ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان در صحنه های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر و هم دوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند.

با توجه به فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام مهربانی ها با حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی مسئول مرکز آموزش های کاربردی و پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه استان قزوین در خصوص تاکید بر نگاه امام بر جایگاه زن، حجاب و آزادی انسان ها به گفت و گو پرداخته ایم که در ادامه می خوانید.

امام خمینی (ره) چه نگاه و رویکردی نسبت به نقش و جایگاه زنان در جامعه داشتند؟ افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) از دو منبع غنی و متقن که موضوعیت دارند یعنی قرآن و روایات معصومین اهل بیت علیهم السلام سرچشمه گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی واقعی از نگاه امام(ره) در متعالی شدن روح تجلی دارد

آزادی واقعی از نگاه امام(ره) در متعالی شدن روح تجلی دارد