مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-02سياسي

برکات قیام15خرداد در پیروزی انقلاب/امام(ره) شخصیت ممتاز دوران بود


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به برکات قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب، از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت ممتاز دوران یاد کرد.

- گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به برکات قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب، از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت ممتاز دوران یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل شخصیت بزرگی داشت به طوری که رهبران کشورهای دنیا در برابر ایشان احساس کوچکی و شاگردی می کردند و ما باید همواره قدردان این مرد بزرگ باشیم.

امام جمعه گرگان افزود: شهید مطهری درباره شخصیت امام خمینی (ره) معتقد بود که قدم برداشتن در راه خدا، ایمان به هدف، انتخاب راه و ایمان به مردم از ویژگی بارز ایشان بود.

خطیب جمعه گرگان ادامه داد: امام خمینی (ره) به دلیل بهره مندی کامل از آموزه های اسلامی و عمل به آن، تأثیر عمیقی در دنیای معاصر گذاشت و شخصیت بی نظیر و ممتاز این دوران شد.

وی با گرامیداشت قیام 15 خرداد، گفت: در این قیام تاریخی مردم تهران، قم و ورامین به دستگیری امام راحل اعتراض کردند و شماری از آن ها در این راه به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات قیام15خرداد در پیروزی انقلاب/امام(ره) شخصیت ممتاز دوران بود

برکات قیام15خرداد در پیروزی انقلاب/امام(ره) شخصیت ممتاز دوران بود