مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-19سياسي

نماینده مجلس: برای تامین نیازهای خود باید بیشتر از صنعت هسته ای استفاده کنیم


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما باید صنعت هسته ای را به حوزه های مختلف همچون پزشکی، چه در بحث تولید داروها و چه در بحث تجهیزات پزشکی، - سیدعلی آقازاده دافساری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشمندان صنعت هسته ای کشور گفت: دستیابی به علوم مختلف و به ویژه علوم مرتبط با صنعت هسته ای، راهبردی است که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین شده و همه ما از آن تبعیت داریم.

وی افزود: تأکید ما در جمهوری اسلامی ایران همواره بر استفاده صلح آمیز از صنعت هسته ای بوده و هست و ما تولید سلاح هسته ای را یک حرام شرعی می دانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: عدم تولید سلاح هسته ای در جمهوری اسلامی ایران همان طور که گفتم به دلیل این است که ما آن را حرام شرعی می دانیم، نه اینکه غربی ها مانع از تولید آن شده باشند.

غربی ها همان طور که در سایر حوزه ها نتوانسته اند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند، اگر ما تولید سلاح هسته ای را حرام شرعی نمی دانستیم، در این حوزه نیز نمی توانستند کاری از پیش ببرند.

آقازاده خاطرنشان کرد: ما باید صنعت هسته ای را به حوزه های مختلف همچون پزشکی، چه در بحث تولید داروها و چه در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: برای تامین نیازهای خود باید بیشتر از صنعت هسته ای استفاده کنیم

نماینده مجلس: برای تامین نیازهای خود باید بیشتر از صنعت هسته ای استفاده کنیم